torsdag 29. september 2016

LAG DEKORATIVE LYKTER OG NATTLYS

Nå som kveldene blir kjøligere og mørkere trenger vi å ha det litt ekstra koselig inne!

Ideéne jeg har funnet frem her passer flott som nattlys på barnerom, 
eller som dekorasjon på soverom 
Disse er nemlig også fine å titte på når det ikke er mørkt.


 

Denne alvelykten er magisk vakker!
se hvordan du lager den HER



Eller hva med disse ?
Fremgangsmåten finner du 




Denne enkle stjernelykten kan egentlig passe i hvilket som helst rom.
Se fremgangsmåte HER


Kjenner du noen som liker havfruer? 
Finn frem ark og saks og klipp ut havfruer og fisker.
Ta en titt HER


Denne HER får ihvertfall meg til å drømme meg bort...
Det er desverre ingen oppskrift på denne, 
men ta utgangspunkt i oppskriften fra bildet over.

Og her kommer det masse ideér til meg!  
Du kan for eksempel bytte ut havfruer med andre fisker, 
båter, ubåter , kanskje en dykker? 
Eller du kan lage tretopper og masse forskjellige fugler..
Eller kanskje motrorsykler
eller hester..
Her er det bare å la fantasien sette igang..



Denne dekorative lykten kan du fint ha fremme i stua også..
Ta en titt HER


Bruk ditt favorittbilde til å lage en personlig lykt,
dette er en super gave til noen du er glad i! 
Ta en titt HER


Denne ideen syns jeg er så kul! 
Her kan du bruke det barnet liker best, 
om det er dinosaurer,biler, katter, hester, gårdsdyr...

Bildet fant jeg  HER



Eller hva med denne HER?
Morsom og enkel! 
Og som med lykten over kan du lage den mer personlig ved å bytte 
ut figuren til barnets favoritt!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar