mandag 24. oktober 2016

LAG EN "MINNEBOKS" TIL NOEN DU ER GLAD I !


Minnebokser eller skyggebokser er en flott måte å oppbevare dine fineste minner og vise dem frem i samme slengen! 

Her har du også maaaange muligheter til å finne ideér til julegaver.





Disse minneboksene syntes jeg er flotte!
Her kan man putte inn smokker, barnets første body, bilder, avtrykk osv ..
Her får man samlet alle de første minnene til de små.
Bildene fant jeg  HER



Når barna blir større kan man ramme inn en fin tegning eller bilde.
Kanskje hadde barnet en favorittleke på denne tiden som du vil ta vare på, eller hva med barnets første sko?
Se mer HER


Lag en minneboks til bruden !
Bildet fant jeg HER


Print med sitater har vært i mange hjem lenge, 
gjør det litt morsommere og lag en ny vri slik som bildet jeg fant 


De første danseskoene eller fotballskoene for den saks skyld, 
kan fint vises frem slik som HER


Denne bilsamlingen er bare herlig! 
Bilde fant jeg HER




Har du kanskje noen minner av besteforeldre eller oldeforeldresom fortjener litt veggplass? 
Bildene fant jeg HER



Her er ett flott gavetips, jeg er ganske sikker på at denne hadde blitt populær hos de fleste besteforeldre !
La barna lage seg selvog resten av  familien og putt dem i en minneboks.
bilde fant jeg  HER


Pynt opp kjøkkenet med en minneboks dekorert med gnikkers!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar