onsdag 25. januar 2017

lag din egen kunstdagbok

I januar har jeg satt fokus på tegning, maling og kunst og jeg håper du har blitt inspirert til å prøve deg på noe av det jeg har vist frem! 

Jeg har ihvertfall selv blitt inspirert til å leke meg med både 
fargeblyanter og maling:) 

Idag skal jeg vise frem noen ideér  for de som kunne tenke seg å lage en" art journal" direkte oversatt til " kunstdagbok". Dette er en nydelig måte å samle alle sine tanker og kreative krumspring på ett og samme sted.




En kunstdagbok kan være så mangt, ta en titt  HER så får du garantert litt innblikk i hva jeg mener:) 



På denne siden finner du inspirasjon som kanskje ikke er så ukjent for de som driver med scrapping? 
Her finner du flere gode videoer på hvordan du lager 
bildene  . Ta en titt HER


Du kan gjøre det helt simelt med kun tegninger og kanskje noen ord som HER



Eller du kan klippe ut tegninger, bilder, og blande teksturert papir. 
Denne damen er helt rå syntes jeg, og jeg anbefaler deg å ta en titt på siden HER


Liker du å tegne mønster og droodle? 
Sett det i boken din, slik som bildet jeg fant HER




Bruk utklipp fra aviser, maling, stempler slik som bildet jeg fant HER



Trenger du litt hjelp for å komme igang med prosjektet? 
Ta en titt  HER



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar