mandag 20. februar 2017

Dekorative Potteskjulere


Jeg begynner å lengte etter vår og alt som springer og gror, 
men kanskje aller mest farger! 
Superinspirert av bildet over som jeg fant HER har jeg samlet noen fine tips for deg som vil pynte opp litt hjemme!


Dekorative med kule mønster! 
Se fremgangsmåte HER


Mal eller tegn på kaktuser , som HER



Dette bildet gir meg nesten litt karnevalstemning! 
Se fremgangsmåte HER



Tegn eller mal små ansikter på pottene som bildet jeg fant HER


Eller hva med disse HER, jeg smiler ihvertfall tilbake :) 


Er du glad i sarte pasteller og akvareller? 
Se fremgangsmåte HER



Med hamptråd og limpistol kan du lage fine rustikke potteskjulere 
som HER



Eller du kan bruke en gammel vase du er lei av , som HER


Trenger du litt mer farge i tilværelsen kan du jo male hele eller deler av potteskjuleren du laget , som vist HER.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar