mandag 27. februar 2017

Nydelige pannebånd til små og store jenter :)

Vi nærmer oss våren og jeg gleder meg VELDIG til å ta frem lette sko og jakker , pakke bort luer og votter..
Men frem til den tid kan man jo lage ett av disse nydelige pannebåndene.


Heklet Hello Kitty pannebånd fant jeg HER 


Ett bjørnepannebånd passer jo flott i disse karnevalstider!
Oppskrift finner du HER


Dette pannebåndet HER lager du lett selvom du akkurat har begynt å hekle !



pannebånd med en tvist fant jeg HER


Sløyfepannebånd til barn finner du HER


hårbånd finner du  HER



Disse nydelige prinsessekronene er jo supre til nyfødtfotografering! 
Bildet fant jeg HER


Disse får meg til å glede meg litt ekstra til våren! 
Bilde fant jeg HER


Lignende pannebånd men med heklede blomster fant jeg HER



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar