onsdag 26. april 2017

Inspirasjon til flotte pop-up kort

Pop- up kort er superstilig!  
Jeg lot meg ihvertfall imponere av disse flotte kortene:) 
Desverre fant jeg ikke så mange med fremgangsmåter/ oppskrifter så dette innlegget får dere bruke som ren inspirasjon ! 
God Fornøyelse:) 

 





Enkelt og stilig! 
klipp ut sirkler i forskjellige farger og lim sammen :) 


Disse kortene syntes jeg var søte! 
Ideéne fant jeg HER



Disse kortene HER er jo rene kunstverk! 



Lag en pop-up bok, invitasjon eller kort med flere sider! 
HER Kan du printe ut enhjørninger, trær og regnbuer :) 



På denne bloggen  HER finner du så mange utrolig flotte kort! 





Campingkortet passer jo perfekt for tiden som kommer fremover,
 bildene fant jeg HER


Lag ett festlig hus som invitasjon! 
Print den ut HER






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar