mandag 10. april 2017

VÅRLIG INSPIRASJON- NÅLEFILTING OG TOVING

Med nålefilting kan man lage de mest magiske skapninger ,
 bare se HER
Her har jeg  funnet frem noen ideér som passer til påske og våren.
Skal du lage noe sammen med barn kan du fint også tove for hånd.


Enkle tovede egg blir ekstra fine om du dekorerer med nål og tråd som HER


Eller du kan tove i alle regnbuens farger som HER


Disse HER er inspirert av vakre edelstener.


Vil du avansere litt så forsøk deg på disse kyllingene som jeg fant HER



Polkadot egg fant jeg HER


Lag rede til eggene som HER


Denne søte blåfuglen fant jeg HER



Vil du lage noe du kan ha fremme også etter påske kan du jo
 prøve deg på disse HER



Eller hva med disse fantastiske bamsene som jeg fant HER














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar